Pytanie
Witam, kupiłem samochód i miałem problem z jazdą na LPG ponieważ gdy wciskałem gaz do "deski" samochód nie przyspieszał .. zwalniał wymieniłem membrany i filtr, pojechałem na regulację po czym gazownik pokazał mi, że krokowy w ogóle nie reaguje na gaz i wkręcił zamiast krokowca register. Trochę się poprawiło lecz nadal się dławił po wcisnięciu gazu do deski, samochód poza tym palił 20l po tej regulacji... czytając opinie, że bez krokowca mogą być problemy z przeglądem i katalizatorem zdecydowałem się kupić krokowca (przed założeniem sprawdziłem go podłączając go bez zdejmowania registra, grzybek przy dodawaniu gazu działał w dość małym zakresie ok 5mm góra dół - to dobrze?). Niestety mam nadal objaw, że auto po gwałtownym dodaniu gazu zwalnia ... dodam, że jeśli dodaje płynnie gazu lub jeśli silnik wkręci się powyżej 4 tys obrotów jest wszystko dobrze. Proszę o pomoc ..
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPowodem takiego zachowania się auta (w przypadku tego silnika) może być źle dobrany bądź niewłaściwe zamontowany mikser. Zmiana położenia silnika krokowego o około 5mm może być prawidłowa i jest ona uzależniona od parametrów centrali sterującej.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl