Pytanie
Od pewnego czasu elektrozawór przy parowniku nie otwiera się przy zimnym silniku. Muszę przejechać około 1km na benzynie i ręcznie przełączyć, dopiero zawór działa. Instalacja załącza się przy ok 2000 obrotów. Wyczyściłam tłoczek choć nie był wcale zabrudzony; zdziwiłam się, ponieważ po odkręceniu cewki nie mogłam wyjąć tłoczka; tłoczek był przyssany, nie przyklejony, nie było brudu. Wygląda mi to na jakieś podciśnienie. Chce zaznaczyć, że wcześniej mimo, że silnik był zimny po przegazowaniu przełączał się na gaz i pracował. Teraz tak nie jest. Nie slychać otwieranego zaworu. Co mam robić? Wszyscy mówią ze to wina brudu, ktorego tam nie ma.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl