Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 11,1 tys. odpowiedzi

instalacja

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
piątek 2009-03-13

Pytanie o eksploatację instalacji.

instalacja

Pytanie

Od pewnego czasu elektrozawór przy parowniku nie otwiera się przy zimnym silniku. Muszę przejechać około 1km na benzynie i ręcznie przełączyć, dopiero zawór działa. Instalacja załącza się przy ok 2000 obrotów. Wyczyściłam tłoczek choć nie był wcale zabrudzony; zdziwiłam się, ponieważ po odkręceniu cewki nie mogłam wyjąć tłoczka; tłoczek był przyssany, nie przyklejony, nie było brudu. Wygląda mi to na jakieś podciśnienie. Chce zaznaczyć, że wcześniej mimo, że silnik był zimny po przegazowaniu przełączał się na gaz i pracował. Teraz tak nie jest. Nie slychać otwieranego zaworu. Co mam robić? Wszyscy mówią ze to wina brudu, ktorego tam nie ma.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl
W większości przypadków problem, z którym Pani się boryka występuje na skutek zanieczyszczeń gazowych.Niestety tej zimy pojawiły się zanieczyszcenia w gazie wygladajace jak "lakier bezbarwny". Po rozgrzaniu zanieczyszczenia są konsystencji oleju, a po przestygnięciu pokrywają elementy zaworów gazowych, reduktorów, wtryskiwaczy gazowych cieńką warstwą "lakieru", którą trudno nawet ławo zauważyć. Ta substancja skleja elementy utrudniając pracę na zimnym silniku. Po rozgrzaniu elementów, problem mija i pojawia się przy ponownym uruchomieniu zimnego silnika.
piątek 2009-03-13
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  ZAMEL Serwis
Słowackiego 1
21-500, Biała Podlaska
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie