Pytanie
Witam,Mam taki problem, jak zapalę po dłuższej przerwie np.rano silnik na benzynie pracuje OK. Jak się przełączy na LPG to szarpie obroty falują i nawet zgaśnie. Mija to przy temp. około 60C. Mam instalację od 6 miesięcy i byłem bardzo zadowolony. Problem nastapił jak nadeszła zima. Jak odpalę po 2-3 godz. wszystko jest OK. PROSZE O POMOCOdpowiedź:W przypadku instalacji "STAG 300" bardzo ważne jest odpowiednie dobranie średnicy dysz w listwach wtryskiwaczy (kalibrowanie).Zbyt duże dysze będą powodowały falowanie obrotów na zimnym silniku , a zbyt małe mogą powodować problemy na maksymalnym obciążeniu silnika.Przy dobrze dobranych dyszach mnożnik powinien oscylować wokół [ 1 ] na mapie (w programie serwisowym). Jeżeli tak jest a mimo to są problemy - możliwe, że listwy wtryskiwaczy uległy zabrudzeniu.Zouwazylem jeszcze jedno prawdopodobnie mam zalozony reduktor ZETA N bo niemoge znalesc czerwonej kropki w okolicy czujnika temp.czy to morze byc przyczyna moich problemow listwy rozebralem byly czysciutkie jaki by Pan reduktor polecal do tego silnika
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl