Pytanie
Witam.Posiadam Chryslera Voyagera ’96, instalacja LPG zwykła, założona przy 180 tys. teraz auto ma 240 tys, filtry i regulacje robione co 10 tys.Wszystko pracowało poprawnie, oprócz sporadycznych strzałów w kolektor. Pojawił się problem przy odpalaniu sinika(zimny) odpala na benz. po chwili przy 3tys/obr przechodził na gaz, teraz nie przechodzi - gaśnie. Po dobrym rozgrzaniu silnika 5-10 min.(lato!) przełącza prawidłowo i pracuje dalej ok. Przy wyłączaniu zapłonu na gazie czasem pojawia się strzał. Wyraźnie słychać, że przy zimnym elektrozawór na parowniku nie pstryka, wymieniłem cewkę na chwilę, ale jest to samo, w warsztacie mówią, że reduktor?!Z góry dziękuję za poradę i pozdrawiam.
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl