Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 11,1 tys. odpowiedzi

rozgrzany silnik i praca na gazie

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.
środa 2009-08-19

Pytanie o eksploatację instalacji.

rozgrzany silnik i praca na gazie

Pytanie

Witam.Posiadam Chryslera Voyagera ’96, instalacja LPG zwykła, założona przy 180 tys. teraz auto ma 240 tys, filtry i regulacje robione co 10 tys.Wszystko pracowało poprawnie, oprócz sporadycznych strzałów w kolektor. Pojawił się problem przy odpalaniu sinika(zimny) odpala na benz. po chwili przy 3tys/obr przechodził na gaz, teraz nie przechodzi - gaśnie. Po dobrym rozgrzaniu silnika 5-10 min.(lato!) przełącza prawidłowo i pracuje dalej ok. Przy wyłączaniu zapłonu na gazie czasem pojawia się strzał. Wyraźnie słychać, że przy zimnym elektrozawór na parowniku nie pstryka, wymieniłem cewkę na chwilę, ale jest to samo, w warsztacie mówią, że reduktor?!Z góry dziękuję za poradę i pozdrawiam.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Piotr Złoty

Redaktor gazeo.pl
Zabrudzenie lub zużycie reduktora może faktycznie dawać tego typu objawy. Proponuję jednak rozpocząć od wyczyszczenia silnika krokowego na przewodzie gazowym. Strzały po wyłączeniu silnika mogą sugerować złe miejsce pobrania zasilnia do instalacji gazowej lub niecałkowite odcinanie wypływ gazu z reduktora. Zweryfikować to należy w warsztacie montującym instalacje LPG.
środa 2009-08-19
Zamów wycenę instalacji LPG i zobacz ile zaoszczędzisz
  ALFA SERWIS Z. Strzymiński
Zabrzańska 9
41-708, Ruda Śląska
Zamów wycenę




Gazeo
Zaloguj sie jako:
  Czytelnik
  Warsztat
  Producent
Nie pamiętam hasła Załóż konto
Ustawienia plików cookie