Pytanie
Witam. Samochód nabyłem już z zamontowaną instalacją sekwencyjną D.T. GAZ SYSTEM. Problem polega na tym, że w czasie jazdy na gazie po przejechaniu ok 3km zapala się kontrolka "chek engine" i od tego momentu silnik przy dodawaniu gazu szarpie i się dławi, spada jego moc, po puszczeniu gazu powoli normują się obroty i auto wolnym tempem przyspiesza. Dodam, że zdarza się tak, że przejadę 200-400km i ta usterka nie wystąpi, wtedy silnik pracuje jak należy (kontrolka nie zawsze się zapala i silnik pracuje ok; na jeździe na bezynie zjawisko to nie występuje). Byłem w warsztacie gazowym gdzie po badaniu stwierdzono, że wszystkie parametry są w normie z niepewnością stwierdzili, że może to być wina wyrobionych wtryskiwaczy gazu (zalecili wymianę listwy wtryskowej), kolejne stwierdzenie to takie, że uklad elektroniczny gazu może nie dawać rady. Na koniec dodam, że instalacja jest po wymianie filtrów i czyszczeniu wtryskiwaczy. PROSZE O OPINIE I EWENTUALNE NAKIEROWANIE MNIE CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ TYCH OBJAWÓW. DZIEKUJE
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plgazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl