Pytanie
Dzikuje za odpowiedz:
"Natomiast szarpanie może wynikać z niższej temperatury reduktora, stąd po dłuższej jeździe problem ustępuje".
Mam pytanie. Czy można coś z tym zrobić? Słyszałem że można (kalibrować, ustawić odchyłkę na temperaturze reduktora), tzn. ustawić jakąś tolerancję odchyłki, aby sterownik widział, że temperatura tak spada. Nie wiem ile w tym prawdy ale można tego ponoć dokonać poprzez oryginalny program serwisowy AGC z kluczem serwisowym, bo te z "sieci" nie mają takiej opcji.
Prosiłbym o pomoc, czy można zrobić to przez programy dostępne w sieci, czy tylko na oryginalnym programie AGC i czy wogóle da się cokolwiek ustawić w związku z temperaturą reduktora oraz jej odchyłkami.
Dziekuję
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plRzeczywiście, wiele programów do obsługi instalacji gazowych ma rozszerzenia (tzw. dostęp z kluczem), trudno mi powiedzieć czy AG Centrum wymaga takiego klucza, czy jest to osobny program. Programy dostępne w sieci raczej nie mają takiego rozszerzenia.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl