92% osób poleca tę markę
Opinie: 24 4,71
Bardzo dobry 92%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 4%
Bardzo zły 4%
5
Samochód: Citroen C4
Polecam
5
Samochód: Citroen C5
Silnik bardzo dobrze znosi gaz (1.8). Nie ma najmniejszych problemów. Spalanie zbliżone do 2.0 (około 1 litra różnicy). Dlatego chyba lepiej zdecydować się na dwulitrówkę z uwagi na nieco lepszą dynamikę. Jeśli to jest dla kogoś drugorzędne, to z 1.8 w gazie na pewno będzie zadowolony.
5
Samochód: Citroen C8
Citroen C8 2.0 143KM. Silnik RFJ stworzony pod LPG.
5
Samochód: Citroen Berlingo
Auto po regulacji bez porównania z poprzednim stanem.
5
Samochód: Citroen C3
Citroen c3 Picasso- wszystko działa idealnie.
5
Samochód: Citroen C4
Obecnie wszystko działa poprawnie.
5
Samochód: Citroen C1
Samochód chodzi płynnie, nic nie szarpie ani nie stuka. Naprawdę polecam.
5
Samochód: Citroen C4
Samochód idealny do instalacji a instalacja w nim zamontowana świetnie się sprawdza
5
Samochód: Citroen C5
Bardzo dobrze, citroen c5 II kombi, 2005r, 2.0 benzyna 140 KM, automat
5
Samochód: Citroen C5
Bardzo dobrze się spisuje jak i również u rodziców, jak możecie zauważyć ja mam Citroën c5 2009 1.8,352 000 km , natomiast
mama: Fiat seicento 1.1 2003 , 390 000 km, tata: Ford Focus 2009 polift 2.0 , 260 000 km
Także podsumowując dobra regulacja i dobry gazownik sprawia że auto się odwdzięczy bezawaryjną jazdą
5
Samochód: Citroen C4
Jestem w 100 % zadowolony, sprawdza się doskonale.
5
Samochód: Citroen C8
Bez zastrzeżeń wszystko dobrze współpracuje! Po roku eksploatacji nic się nie dzieje!
5
Samochód: Citroen Berlingo
Pali tylko minimalnie więcej niż na benzynie. Jeżdzi tak samo na benzynie jak na gazie, nie czuje zbytnio spadku mocy. Na początku jedna sonda i cewka zapłonowa poszła, ale kolejne już trzymają te 70000km. Regulacja zaworów jest ręczna na śrubkę, staram się o tym pamiętać co 20 tys. km, koszt to 50 zł mechanik i uszczelka pokrywy zaworów Elring ok 27 zł. W silniku uszczelka pod głowicą potrafi paść, niezalężnie czy masz lpg czy nie, niby zawsze w tym samym miejscu-róg gdzie jest pompa wspomagania. U mnie poszła po 130 tys. km. Autko ma mokre tuleje cylindrów, od dołu na takich gumkach jak dla dzieci do włosów. Znaczy że lepiej by było żeby nie robił tej roboty jakiś partacz lub ktoś kto masówkę wali i nie zwróci uwagi na te tuleje bo nie ma czasu na nic.
5
Samochód: Citroen C4
Citroen C4 Grand Picasso 2007. Podobno auto nienajłatwiejsze do roboty pod względem mechanicznym, ale Świetnie dostrojony gaz i nie ma żadnych problemów.
5
Samochód: Citroen C4
Samochód działa bez zastrzeżeń. Oszczędności wymierne - złaszcza przy dłuższych podróżach.
5
Samochód: Citroen C-Crosser
Bardzo dobrze się sprawuje, tak jak powinno auto z gazem.
2
Samochód: Citroen Xsara
Uwaga dotyczy jednostki 1.8 (nie było takiej do wyboru) Po 30tu tysiącach wypalone gniazda zaworowe. Przed naprawą byłem u gazownika i twierdził że wszystko jest super .... tylko samochód szarpie traci moc .... myślę że problemem są pseudo-fachowcy a nie instalacja i silnik. Drugi raz chyba gazu nie założę - opłaclność robi się żadna.
5
Samochód: Citroen Xsara
Samochód pracuje po serwisie jakby miał nowo założoną instalację
5
Samochód: Citroen C5
C5 to mój trzeci pojazd zasilany LPG. Instalacja KME Diego, wtryski Hana, przejechane 50tys. km - absolutnie żadnych problemów. Temperatura przełączenia to 30stC. Polecam.
5
Samochód: Citroen C5
Citroen C5 1.8 idealne auto pod LPG. Gaz przelącza się automatycznie (ale to standart) płynnie. Nie mam doświadczenia to moje pierwsze auto na LPG. Nic nie szarpie, płynnie przyspiesza. Największa przyjemność pry dystrybutorze
5
Samochód: Citroen C4
Moim zdaniem jest to najlepszy silnik Citroena do instalacji LPG. Nie sprawia żadnych problemów od początku eksploatacji na LPG, czyli w tym wypadku od nowości.
1
Samochód: Citroen Evasion
Bardzo źle. Byłem na przegladzie i i fachowcy z tej firmy zwalają na zła prace na enzynie co jest bzdurą. Nie polecem firmy.
5
Samochód: Citroen C5
Citroen c5, 2001, 2.0 16v. Silnik bardzo dobrze znosi gaz. Przy dobrze ustawionej mapie, zero problemów.
5
Samochód: Citroen C3
Małe zgrabne autko doskonale współpracuje z autogazem. Spalanie na mieście 10l na trasie poniżej 9l.
zasięg 360km spokojnie daje radę z tym zasięgiem jeździć po całej Europie.
Citroen - francuska marka samochodów osobowych i dostawczych, produkowanych przez koncern PSA stworzony w 1976 r. przez Peugeota po przejęciu będącego na skraju bankructwa Citroena.
Założycielem firmy Citroen był Andre Gustave Citroen. W 1900 r. w czasie podróży po Polsce (w Głownie) Citroen zapoznał się przekładniami daszkowymi. W 1904 r. Citroen opatentował ten typ przekładni, której symbol pozostaje znakiem firmy do dziś. Późniejsza produkcja kół zębatych o uzębieniu daszkowym i tego typu przekładni była stale rozwijana, a produkty Citroena były wykorzystywane w wielu francuskich samochodach.
Po doświadczeniach w zarządzaniu w firmie produkującej samochody Mors, wizycie w zakładach Forda, Citroen zechciał produkować swój samochód. Nastąpiło to jednak dopiero po I wojnie światowej (w 1919 r.).
Obecnie Citroen oferuje pełną gamę modeli osobowych i dostawczych wyposażonych w wiele źródeł napędu. Stosowane w Citroenach benzynowe jednostki napędowe są tożsame z występującymi w gamie pojazdów Peugeot. Są to silniki bardzo dobrze znoszące zasilanie LPG.
W dużej liczbie, zarówno współczesnych jak i oferowanych we wcześniejszych generacjach pojazdów, silników stosowane są hydrauliczne popychacze, czyli rozwiązanie preferowane przy zasilaniu gazowym.
Mniej więcej w 2006 r. w gamie silnikowej Citroena zaczęły pojawiać się jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które do zasilania LPG wymagają zastosowania instalacji dedykowanych (w odróżnieniu od powszechnie dostępnych na rynku instalacji uniwersalnych). Silniki te są sukcesywnie opracowywane pod kątem zasilania gazowego przez poszczególnych producentów instalacji LPG i już oferowane w najbardziej popularnych modelach Citroena.
Zawór tankowania LPG - przedłużany (z wkręcaną przedłużką) bez trudu można zmieścić pod klapką wlewu benzyny, czyli zgodnie z panującymi trendami, zapewniającymi wygodne tankowanie paliwa gazowego.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl