100% osób poleca tę generację
Opinie: 6 5,00
Bardzo dobry 100%
Dobry 0%
Średni 0%
Zły 0%
Bardzo zły 0%
5
Samochód: Skoda Octavia
Auto świetnie pracuje z instalacją, bezproblemowo, tanio, dużo dużo mniej pieniędzy puszczam przez rurę dzięki Landi Renzo
5
Samochód: Skoda Octavia
Auto mimo małej mocy, pracuje dobrze na gazie, jezdzi sie przyjemnie i tanio! Silnik 1,6 MPI nie jest oszczedny, ale dzięki lpg jest dobrze
5
Samochód: Skoda Octavia
Instalacja LPG Tech sprawuje się perfekcyjnie. Bezawaryjna, spalanie na poziomie 7,5l średnio. Nic innego tylko polecać
5
Samochód: Skoda Octavia
Rewelacyjnie żadnych uwag. Nie mam żadnych uwag do instalacji . Nie pobiera grama oleju .
5
Samochód: Skoda Octavia
Skoda Octavia RS II 2.0 TFSI 200 KM jak na taki silnik to instalacja spisuje się świetnie, tylko trzeba systematycznie serwisować, ważne jest to aby wymieniać na bieżąco filtry.
5
Samochód: Skoda Octavia
Instalacja pokonała ponad 50 tyś km i ma się świetnie myślę przejechać 200 tyś
Skoda - czeska marka i producent samochodów. Historia marki rozpoczyna się w 1859 r. kiedy w Pilźnie została założona mała fabryka maszyn. Głównym inżynierem był w niej Emil Skoda, który w 1869 r. przejął zakład i zaczął go rozwijać. W 1900 r. (po śmierci Skody) firma była jedną z największych w Austro-Węgrzech. W 1923 r. podpisano umowę z firmą Hispano-Suiza, a w 1924 r. bramy zakładów opuścił pierwszy licencyjny samochód.
Z kolei 18 grudnia 1895 r. w miejscowości Mlada Bolaslav zaczęła działać firma Laurin & Klement założona przez Vaclava Laurina i Vaclava Klementa. W 1898 r. wyprodukowała pierwszy motocykl, a w 1901 opracowała pierwszy prototyp samochodu, który wszedł do produkcji w 1905 r. W latach 20 firma zaczęła szukać partnera, co w 1925 r. doprowadziło do fuzji z zakładami Skody. W 1926 r. zakłady w Mlada Boleslav opuścił pierwszy pojazd marki Skoda.
Obecnie Skoda jest marką samochodów należącą do koncernu Volkswagen AG.
W gamie silnikowej współczesnych samochodów marki Skoda dominują silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które zaczęły się upowszechniać z wprowadzeniem 2 wersji Superba w 2008 r. (nie był on już oferowany z silnikami z pośrednim wtryskiem benzyny) i stopniowo wchodziły do mniejszych modeli, np. 3 wersji Octavii w 2012 r. W tym samym roku silniki z bezpośrednim wtryskiem pojawiły się w Rapidzie, a od 2014 w Fabii. Są one jednak stosowane także w innych markach samochodów koncernu Volskwagen AG i w związku z tym zostały opracowane pod kątem zasilania LPG przez wielu producentów instalacji gazowych. Pozostałe w ofercie i wcześniej oferowane silniki z pośrednim wtryskiem benzyny są wyposażone w hydrauliczne kompensatory luzów zaworowych, dzięki czemu nie wymagają stosowania lubryfikacji przy zasilaniu LPG. Obecnie jedynym silnikiem z pośrednim wtryskiem pozostaje jednostka napędowa 1.0 MPI stosowana w Citigo i Fabii.
Zawory tankowania LPG w Skodach bez problemu mieszczą się pod klapkami wlewów benzyny. Są to z reguły zawory przedłużane wymagające wkręcania złączki przy tankowaniu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl