Jak to bywa w systemach tego rodzaju, ze względu na konieczność smarowania i chłodzenia wysokociśnieniowych wtryskiwaczy benzynowych (umieszczonych w komorach spalania i przez to narażonych na działanie wysokich temperatur) silnik w żadnym zakresie obrotów nie pracuje w 100% na gazie. Paliwo bazowe jest regularnie dotryskiwane w niewielkich ilościach, jednak producent zapewnia, że korzyść ekonomiczna i ekologiczna jest na tyle duża, że czyni konwersję bardzo opłacalną. Układ charakteryzuje się też ponoć łatwością montażu i konfiguracji.
Sterownik, homologowany w zgodzie w regulaminem R115, może obsługiwać wybrane jednostki napędowe typu FSI, TSI, T-DISI czy JTS o liczbie cylindrów od 4 do 8. Byłoby dobrze, gdyby z czasem pojawiła się także odmiana do modeli trzycylindrowych, których w związku z nadejściem „ery downsizingu” będzie coraz więcej. Szczegółowa lista silników dających możliwość zmiany paliwa na tańsze - a raczej wyposażonych w nie konkretnych samochodów - dostępna jest na stronie producenta. Powiedzmy tylko, że dominują tam modele produkcji Grupy VW.
Zobacz stronę producenta:
LandiRenzowczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl