System firmy Platinca nie odkrywa Ameryki i nie wyważa otwartych drzwi, stanowiąc ni mniej, ni więcej układ sekwencyjnego wtrysku LPG w fazie lotnej. Oferuje on wszystkie potrzebne funkcje, ale bez fajerwerków innowacyjności. W końcu nie każdy nowy produkt na rynku musi przynosić rewolucję, zwłaszcza że większość samochodów adaptowanych do zasilania gazem to zwykłe auta, wymagające zwykłych rozwiązań. Tyle właśnie zapewnia turecki system - niezbędne minimum, w pełni wystarczające do zmiany zasilania najpopularniejszych modeli aut na rynku. Warto jednak zaznaczyć, że dostępne są odmiany do jednostek napędowych o liczbie cylindrów od 4, poprzez 6, po 8.
Do zestawu komponentów montowanych w komorze silnika dołączono oprogramowanie służące strojeniu instalacji po zakończeniu procesu konwersji. Dostępna jest opcja autokalibracji, dzięki której można zaprogramować wstępne nastawy, a potem „dopieścić” parametry ręcznie. Software podpowiada także średnicę dysz wtryskiwaczy w zależności od pojemności silnika. Doświadczeni montażyści mogą naturalnie zignorować zarówno te sugestie, jak i wyręczający ich automat i od początku do końca przeprowadzić proces samodzielnie. Czy marka Platinca ma szanse na karierę poza rodzimym rynkiem? Z takimi produktami raczej nie, ale to z pewnością nie ostatnie słowo tureckiego producenta.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl