Podstawowe funkcje sterownika są typowe dla innych tego typu urządzeń: ECU, działający na zasadzie master-slave z fabrycznym komputerem silnika, pobiera sygnały dotyczące czasów wtrysku benzyny, dane o temperaturze i ciśnieniu wewnątrz reduktora LPG oraz o wartości podciśnienia panującego w kolektorze, na tej podstawie dobierając dawkę gazu potrzebną do prawidłowego zasilania jednostki napędowej w konkretnych warunkach (zależnie od chwilowego obciążenia), korygując ją w czasie rzeczywistym. Urządzenie obsługuje silniki o liczbie cylindrów od 4 do 8 (także turbodoładowane), pracujące według różnych strategii wtrysku paliwa, a zamknięte jest w metalowej, lakierowanej na czarno obudowie, izolującej nie tylko przed czynnikami fizycznymi (wodą, temperaturą), lecz także zakłóceniami ze strony np. telefonów komórkowych.
Poza standardowymi funkcjami, wersja Pro oferuje kilka dodatkowych, często niespotykanych gdzie indziej: zabezpieczenie antykradzieżowe z hasłem (samochodu nie można uruchomić nawet oryginalnym kluczykiem), zapisywanie błędów pojawiających się w trakcie eksploatacji dla późniejszej analizy, montaż typu „plug and play”, bez konieczności przecinania przewodów czy praca wyłącznie na gazie w razie defektu układu zasilania benzyną to tylko niektóre z nich. Czy ten ciekawy produkt trafi na rynki zagraniczne, czy też pozostanie wyłącznie miejscową ciekawostką - niestety na razie nie wiadomo.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl