Wszystkie sterowniki TECH dysponują zestawem cech dzielonych przez wszystkie modele. Należą do nich m. in.: trójwymiarowe, niezależne mapowanie wtrysku benzyny i gazu, komunikacja z układem diagnostyki pokładowej (OBD), automatyczna adaptacja TECH-drive, nie wymagająca według producenta ingerencji montażysty, autodiagnoza z funkcją wychwytywania nieprawidłowości w działaniu i błędów popełnionych podczas montażu czy zintegrowany czujnik ciśnienia i temperatury. Elektronika zawiadująca pracą instalacji jest także zabezpieczona przez usterkami elektrycznymi i przeciążeniami.
Obudowany wodoszczelnie w aluminium TECH 500 występuje w 3 odmianach: 504, 516 i 518, przy czym ostatnia cyfra wskazuje na liczbę cylindrów adaptowanego silnika. Sterowniki można łączyć w celu konwertowania jeszcze potężniejszych jednostek napędowych. Jak twierdzi producent, firma LPGTECH, istnieje nawet możliwość zestawienia ze sobą dwóch egzemplarzy typu 518 w celu przerobienia auta z 16-cylindrowym „sercem”. Gdyby ktoś zatem rozważał zakup Bugatti Veyrona, jedynego współczesnego samochodu z takim silnikiem, system już czeka.
Zobacz stronę producenta:
LPGTECHwczytywanie wyników...
Cena: 398.86 zł
Cena: 772.73 zł
Cena: 388.64 zł
Cena: 750.00 zł
Cena: 409.10 zł
Cena: 784.09 zł
Cena: 480.68 zł
Cena: 582.96 zł
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl