Rodzina silników Kubota WG obejmuje jednostki napędowe zasilane benzyną, gazem ziemnym oraz wersje Dual Fuel - benzynowo-gazowe (LPG).
Silniki serii WG mają tak samo rozstawione punkty mocowania jak dieslowskie odpowiedniki, dlatego ich montaż lub wymiana nie powinna stanowić problemu.
Większość części pomiędzy silnikami WG a silnikami Diesla jest wymienna. Inna jest oczywiście komora spalania silnika dostosowana do paliw gazowych i benzyny.
Zastosowanie paliw gazowych powoduje, że zmniejsza się emisja szkodliwych składników spalin oraz hałasu z uwagi na bardziej „miękką” pracę silnika z łagodniej narastającym ciśnieniem w komorach spalania. Zasilane paliwami gazowymi silniki Kubota WG spełniają wszystkie aktualne normy emisji spalin obowiązujące na całym świecie.
Jednostki napędowe serii WG Dual Fuel (LPG) są 3- i 4-cylindrowymi silnikami o zapłonie iskrowym o pojemnościach skokowych, odpowiednio: 740 i 962 cm3 (dla silników 3-cylindrowych) i 962 i 2491 cm3, (dla silników 4-cylindrowych). Silniki mają moce na LPG: 23,5; 31; 55 i 61,7 KM.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl