Pytanie
WitamMam pytanie: Zakupiłem w październiku A4 1.8T z sekwencją STAG 300. Wszystko było raczej ok (może poza tym, że obroty były troszkę za niskie), ale osatnio zaczęły się problemy w zimę:1. Gdy silnik jest zimny i nawet po krótkim czasie, gdy mam temp. 90 st.C po zatrzymaniu się na światłach obroty mi falują między 700 a 900, ale ustaje to i obroty są prawie 900, tzn. słychać nierówną prace silnika.2. Podczas przyspieszania gwałtownego szarpie, przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu jest szarpnięcie i dopiero przyspiesza, równo z obrotami gdy wzrastają on też potrafi szarpać. Gdy puszczam pedał gazu też jest szarpnięcie.3. Gdy na benzynie trzymam na luzie gaz np. na 2000 obr. i przełącze na gaz to przy tym samym ustawieniu pedału gazu, obroty maleją do jakiś 1700, gdy dam spowrotem benzynę to jest te 2000.4. Przyspieszenie na benzynie: na 2 biegu wyciągam 100 km/h i kręci się do ok. 6500 obr, gdy dam na LPG na 2 biegu wyciągam tylko 80 km/h i kręci się do ok 5700 obr. ( oczywiście to było tylko do sprawdzenia, nie jeżdże w taki sposób )Moje pytanie brzmi jaka jest przyczyna takich zachowań, filtr gazu ? Reduktor ? Dodam, że ogólnie na benzynie chodzi super a na gazie są problemy z przyspieszaniem czy obrotami. Świece jedną wykręciłem to był gwint biały czyli taki jak powinien być, wyglądała na nówke, elektroda w dobrym stanie, myśle że reszta świec też taka jest.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl