Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plWszystkie samochody wymienione w pytaniu mogą być dostosowane do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydają się Opel Astra 2.0 turbo i Skoda Octavia 1.8 turbo ponieważ z uwagi na hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu nie wymagają stosowania lubryfikacji.
W Hondzie Civic 2.0 w przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. System V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Niezależnie od zastosowanej instalacji gazowej silnik Hondy wymaga okresowej kontroli luzów zaworowych co 15-20 tys.km.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl