Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,5 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Piątek 2018-06-08

Jaką instalację LPG wybrać?

Honda Stream (2005), 2.0i 156 KM (115 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Samochód Honda Stream (2005) z silnikiem 2.0i 156 KM (115 kW) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Piątek 2018-06-08

Oliwer Sandowski

Monter KME

Samochód Honda Stream (2005) z silnikiem 2.0i 156 KM (115 kW) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Piątek 2018-06-08

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Samochód Honda Stream (2005) z silnikiem 2.0i 156 KM (115 kW) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Piątek 2018-06-08

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Samochód Honda Stream (2005) z silnikiem 2.0i 156 KM (115 kW) może być poddany adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co 15-20 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.

Piątek 2018-06-08