Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSamochody:
można poddać konwersji na zasilania LPG.
Silnik 2.0 165 KM może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zastosowania instalacji IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe. Ich wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.
Silnik 1.6 GDI 135 KM jest jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny, która wymaga zastosowania instalacji dedykowanej. Z tego co wiem to instalacje do tego silnika zostały opracowane przez: BRC, Elpigaz, KING, Landi Renzo, Lovato, Prins, STAG i Tartarini
Rozumiem, że w przypadku Forda chodziło o silnik 1.0 125 KM. On także ma bezpośredni wtrysk benzyny i wymaga instalacji dedykowanej. Z informacji jakimi dysponuję wynika, że nie został on dotychczas opracowany pod kątem zasilania LPG przez żadnego z producentów instalacji gazowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl