Pytanie
Witam,
Postanowiłem w koncu zająć sie problemem, ponieważ jest on bardzo irytujący w ostatnim czasie. Opiszę o co chodzi. Podczas jazdy na LPG na ciepłym i na zimnym silniku, gdy wcisnę sprzęgło to przełącza mnie na Pb i piszczy przełącznik gazu. Dźwięk jest podobny do tego kiedy brakuje gazu, jednak sygnał jest dłuższy. Zaznaczam że zbiornik jest pełen. Podczas jazdy nie mogę zmienić na LPG tylko muszę się zatrzymać i odpalić auto ponownie. Wtedy jest poprawnie, do momentu w którym znów nie wcisnę sprzęgła przy zmianie biegu. Podobnie się dzieje kiedy np. stoję na postoju i trochę gazuję. Wtedy znow piszczy. Cewki nowe. Przepływomierz wymieniłem ostatnio. Zauważyłem ostatnio, że obroty czasem potrafią falowac kiedy podjeżdżam do skrzyżowania.
Ktoś może wie co się dzieje? Parownik to IG1, naprawiany zestawem naprawczym. Wszystko dokładnie poskładane. Problem powrócił długo po naprawie reduktora
Auto: Golf IV 1.8T z 1999 roku
Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPowodem takiego zachowania mogą być spadki ciśnienia na reduktorze. Przy założeniu, że reduktor pracuje prawidłowo należy obniżyć ciśnienie do powrotu w programie diagnostycznym do instalacji Landi Renzo, w tabeli ciśnień dostępnej pod zakładką "poziom gazu". Wcześniej dobrze jest przeprowadzić diagnostykę podczas próby drogowej tak by zaobserwować co się dzieje w czasie występowania objawu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl