Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plOba samochody wymienione w pytaniu:
mogą być bez problemu dostosowane do zasilania gazowego z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Nieco lepszym wyborem wydaje się Citroen ponieważ nie wymaga zastosowania lubryfikacji gniazd zaworowych i ma hydrauliczne popychacze w układzie rozrządu.
W przypadku Mazdy, jeśli do jej zasilania LPG będzie zastosowany system IV generacji należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych.
Silnik Mazdy ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy okresowo (co około 30 tys. km) sprawdzać i ewentualnie korygować.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl