Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plStosowany w samochodzie Mazda 6 (2008), Sport silnik 2.5 MZR 170 KM (125 kW) można poddać konwersji na zasilanie gazowe z wykorzystaniem jednego z wielu oferowanych na rynku zestawów montażowych instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub zestawu systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości na gazie należy kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.
Regulowane ręcznie luzy zaworowe są powodem konieczności stosowania dodatkowej ochrony zaworów w postaci lubryfikacji, dotrysku benzyny lub dodatków do paliw - benzyny i LPG.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl