Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSamochody:
mogą być poddane adaptacji na zasilanie LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
W przypadku zamontowania instalacji IV generacji silniki obu pojazdów wymagają zastosowania dodatkowej ochrony zaworów (np. lubryfikacji).
Silniki te mają regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.
Natomiast silnik 2.0 170 KM (125 kW) samochodu BMW Seria 3 2008 r. jest jednostką napędową z bezpośrednim wtryskiem benzyny, która wymaga zastosowania instalacji dedykowanej. Z informacji jakimi dysponuję wynika, że silnik ten nie został dotychczas opracowany pod kątem zasilania LPG przez żadnego z producentów instalacji gazowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl