Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plJednostka napędowa 1.6 (115 KM) stosowana w Oplu Insigni może być z powodzeniem dostosowana do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jednak z uwagi na ręczną regulację luzów zaworowych należy zamontować układ lubryfikacji gniazd zaworowych. Jest on konieczny tylko w przypadku zastosowanie systemu IV generacji. Instalacja V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
Bez względu na rodzaj zastosowanej instalacji LPG silnik wymaga okresowej (zgodnej z wymaganiami producenta) kontroli i ewentualnej korekty wartości luzów zaworowych.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl