Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plPod kątem eksploatacji na gazie najlepszą propozycją wydaje się Renault Laguna 2.0 turbo, ponieważ dzięki zastosowaniu w układzie rozrządu hydraulicznych popychaczy nie wymaga stosowania układu lubryfikacji gniazd zaworowych. Jej silnik może być w związku z tym zasilany LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej). Silniki Nissana Qachqaia 2.0 i Mazdy 6 2.0 także można zasilać LPG za pomocą większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji lub systemu V generacji. Decydując się na instalację IV generacji należy w silnikach obu tych samochodów zastosować układ lubryfikacji gniazd zaworowych (oba mają ręcznie regulowane luzy zaworowe), natomiast zastosowanie systemu V generacji nie wymaga dodatkowej lubryfikacji.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl