Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,8 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Piątek 2019-01-04

Jaką instalację LPG wybrać?

Subaru Forester (2004), 2.0 XT Turbo B4 177 KM (130 kW)

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC

Samochód Subaru Forester (2004) z silnikiem 2.0 Turbo B4 177 KM (130 kW) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.

Piątek 2019-01-04

Oliwer Sandowski

Monter KME

Samochód Subaru Forester (2004) z silnikiem 2.0 Turbo B4 177 KM (130 kW) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.

Piątek 2019-01-04

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum

Samochód Subaru Forester (2004) z silnikiem 2.0 Turbo B4 177 KM (130 kW) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.

Piątek 2019-01-04

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl

Samochód Subaru Forester (2004) z silnikiem 2.0 Turbo B4 177 KM (130 kW) może być dostosowany do zasilania LPG z wykorzystaniem jednej z wielu oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).

Instalacja IV generacji wymaga zastosowania dodatkowej ochrony zaworów np. lubryfikacji.

Silnik ten ma regulowane ręcznie luzy zaworowe, których wartości należy kontrolować i ewentualnie korygować co około 30 tys. km.

Piątek 2019-01-04