Piotr Złoty
Redaktor gazeo.plSilniki obu samochodów można z powodzeniem dostosować do zasilania LPG z wykorzystaniem większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej).
Jednak pod kątem zasilania LPG lepszym wyborem wydaje się Audi, ponieważ silnik 1.8T nie wymaga stosowania lubryfikacji. Silnik 1.8 VVT-i stosowany w Toyocie, przy zastosowaniu instalacji IV generacji, wymaga lubyfikacji gniazd zaworowych. Stosując w nim system V generacji dodatkowa lubryfikacja nie jest wymagana.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl