Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Środa 2009-02-25

Pytanie o eksploatację instalacji.

czy reduktor moze byc uszkodzony?

Pytanie

jak wczesniej pisałem, nie odpala na gazie przy ciepłym silniku. Po jakimś czasie dopiero odpali. Expert radzi, że może zalewać i nie domykać dopływu gazu, gdzie zawór na butli sie zamyka i po gaszeniu pojazdu na pozycji "0" wypalanie od razu pojazd gaśnie to chyba gaz nie uchodzi. Sposobem na odpalenie jaki mi kolega doradził jest polanie wrzątkiem reduktora, który i tak jest ciepły i nie marznie, ale ta metoda pomaga skutecznie i pali wtedy na dotyk czy to może byc uszkodzona mebrana reduktora??? Bo nie mogę cały czas z wrzątkiem chodzić, czy to wina świec lub przewodów wysokiego napięcia?? Pozdrawiam i dziekuję.

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC
To, że po przełączeniu centralki w pozycję /0/ silnik gaśnie nie świadczy, że reduktor nie "popuszcza". Aby zalewać silnik i utrudniać rozruch wystarczy mała ilość gazu.Zakładając zaś, że reduktor odcina poprawnie, problem może dotyczyć braku otwarcia zaworu na reduktorze ( zacinania się ). W chwili włączenia zapłonu ( przełącznik w pozycji gaz ) zawór na reduktorze powinien się na moment otworzyć, a następnie zamknąć, ponowne otwarcie powinno nastąpić w chwili kręcenia rozrusznika.
Środa 2009-02-25

Oliwer Sandowski

Monter KME
To, że po przełączeniu centralki w pozycję /0/ silnik gaśnie nie świadczy, że reduktor nie "popuszcza". Aby zalewać silnik i utrudniać rozruch wystarczy mała ilość gazu.Zakładając zaś, że reduktor odcina poprawnie, problem może dotyczyć braku otwarcia zaworu na reduktorze ( zacinania się ). W chwili włączenia zapłonu ( przełącznik w pozycji gaz ) zawór na reduktorze powinien się na moment otworzyć, a następnie zamknąć, ponowne otwarcie powinno nastąpić w chwili kręcenia rozrusznika.
Środa 2009-02-25

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum
To, że po przełączeniu centralki w pozycję /0/ silnik gaśnie nie świadczy, że reduktor nie "popuszcza". Aby zalewać silnik i utrudniać rozruch wystarczy mała ilość gazu.Zakładając zaś, że reduktor odcina poprawnie, problem może dotyczyć braku otwarcia zaworu na reduktorze ( zacinania się ). W chwili włączenia zapłonu ( przełącznik w pozycji gaz ) zawór na reduktorze powinien się na moment otworzyć, a następnie zamknąć, ponowne otwarcie powinno nastąpić w chwili kręcenia rozrusznika.
Środa 2009-02-25

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl
To, że po przełączeniu centralki w pozycję /0/ silnik gaśnie nie świadczy, że reduktor nie "popuszcza". Aby zalewać silnik i utrudniać rozruch wystarczy mała ilość gazu.Zakładając zaś, że reduktor odcina poprawnie, problem może dotyczyć braku otwarcia zaworu na reduktorze ( zacinania się ). W chwili włączenia zapłonu ( przełącznik w pozycji gaz ) zawór na reduktorze powinien się na moment otworzyć, a następnie zamknąć, ponowne otwarcie powinno nastąpić w chwili kręcenia rozrusznika.
Środa 2009-02-25