Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Czwartek 2009-02-19

Jaką instalację LPG wybrać?

jaka byłaby najlepsza i najtańsza instalacja

Pytanie

Witam. Posiadam Hondę Civic Rok produkcji: 1993, Moc: 90 KM (66 kW), Pojemność 1500 cm3, jaka byłaby odpowiednia i w miare najtansza instalacja gazowa do tego samochodu?

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC
W roczniku 1993 silniki Hondy miały jeszcze metalowe kolektory ssące. Można więc zamontować instalację II generacji. Jest to najtańsze rozwiązanie, ale trzeba pamiętać iż ma swoje wady np: możliwe strzały w układ dolotowy, mniej stabilne obroty biegu jałowego (możliwość gaśnięcia). Jeśli weźmiemy pod uwagę eksploatację a nie cenę lepszym rozwiązaniem jest IV generacja ’’sekwencja’’. Instalacja kosztuje więcej, ale znacznie większy jest komfort użytkowania i zdecydowanie mniejsza liczba ewntualnych problemów eksploatacyjnych.
Czwartek 2009-02-19

Oliwer Sandowski

Monter KME
W roczniku 1993 silniki Hondy miały jeszcze metalowe kolektory ssące. Można więc zamontować instalację II generacji. Jest to najtańsze rozwiązanie, ale trzeba pamiętać iż ma swoje wady np: możliwe strzały w układ dolotowy, mniej stabilne obroty biegu jałowego (możliwość gaśnięcia). Jeśli weźmiemy pod uwagę eksploatację a nie cenę lepszym rozwiązaniem jest IV generacja ’’sekwencja’’. Instalacja kosztuje więcej, ale znacznie większy jest komfort użytkowania i zdecydowanie mniejsza liczba ewntualnych problemów eksploatacyjnych.
Czwartek 2009-02-19

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum
W roczniku 1993 silniki Hondy miały jeszcze metalowe kolektory ssące. Można więc zamontować instalację II generacji. Jest to najtańsze rozwiązanie, ale trzeba pamiętać iż ma swoje wady np: możliwe strzały w układ dolotowy, mniej stabilne obroty biegu jałowego (możliwość gaśnięcia). Jeśli weźmiemy pod uwagę eksploatację a nie cenę lepszym rozwiązaniem jest IV generacja ’’sekwencja’’. Instalacja kosztuje więcej, ale znacznie większy jest komfort użytkowania i zdecydowanie mniejsza liczba ewntualnych problemów eksploatacyjnych.
Czwartek 2009-02-19

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl
W roczniku 1993 silniki Hondy miały jeszcze metalowe kolektory ssące. Można więc zamontować instalację II generacji. Jest to najtańsze rozwiązanie, ale trzeba pamiętać iż ma swoje wady np: możliwe strzały w układ dolotowy, mniej stabilne obroty biegu jałowego (możliwość gaśnięcia). Jeśli weźmiemy pod uwagę eksploatację a nie cenę lepszym rozwiązaniem jest IV generacja ’’sekwencja’’. Instalacja kosztuje więcej, ale znacznie większy jest komfort użytkowania i zdecydowanie mniejsza liczba ewntualnych problemów eksploatacyjnych.
Czwartek 2009-02-19