Szukaj
Bezpłatnie i bez rejestracji Obiektywna odpowiedź na e-mail Już ponad 7,7 tys. odpowiedzi

Zadaj pytanie praktykowi

Wybierz tematykę:

Jaką instalację LPG wybrać?

Wybierz auto, a praktyk dopasuje
do niego instalację.

Eksploatacja instalacji

Np. problemy użytkowe,
pomoc w doborze części.

Który samochód wybrać do LPG?

Wybierz kilka modeli aut,
a praktyk wytypuje najlepszy.

Montaż Instalacji LPG


Eksploatacja Instalacji LPG


Jaką instalację LPG wybrać?

Poniedziałek 2009-07-20

Jaką instalację LPG wybrać?

jaka instalacja do tego auta zwykła czy sekwencyjna

Pytanie

Witam chciałbym zakupić Kia Sportage z silnikeim 2,0 8 zaworowym z 96 roku. Obecnie nie ma instalacji gazowej, po zakupie chciałbym go "zagazowac". Jaką instalację wybrać najlepiej, żeby nie bylo "drogo".

Zobacz odpowiedzi od eksperta:

Bolesław Leśmian

Technik motoGasBRC
Szczerze mówiąc nie spotkałem się z silnikiem 8 zaworowym montowanym w Kia Sportage. Natomiast jeżeli chodzi o instalację to polecałbym instalację IV generacji (sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej) z uwagi na wyeliminowanie ryzyka cofnięcia płomienia (tzw. "strzału"), który mógłby uszkodzić układ pomiarowy (przepływomierz) lub elementy układu dolotowego. Są to drogie elementy więc lepiej dołożyć do lepszej instalacji niż później dokładać do części.
Poniedziałek 2009-07-20

Oliwer Sandowski

Monter KME
Szczerze mówiąc nie spotkałem się z silnikiem 8 zaworowym montowanym w Kia Sportage. Natomiast jeżeli chodzi o instalację to polecałbym instalację IV generacji (sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej) z uwagi na wyeliminowanie ryzyka cofnięcia płomienia (tzw. "strzału"), który mógłby uszkodzić układ pomiarowy (przepływomierz) lub elementy układu dolotowego. Są to drogie elementy więc lepiej dołożyć do lepszej instalacji niż później dokładać do części.
Poniedziałek 2009-07-20

Karol Podlaski

Technik firmy AG Centrum
Szczerze mówiąc nie spotkałem się z silnikiem 8 zaworowym montowanym w Kia Sportage. Natomiast jeżeli chodzi o instalację to polecałbym instalację IV generacji (sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej) z uwagi na wyeliminowanie ryzyka cofnięcia płomienia (tzw. "strzału"), który mógłby uszkodzić układ pomiarowy (przepływomierz) lub elementy układu dolotowego. Są to drogie elementy więc lepiej dołożyć do lepszej instalacji niż później dokładać do części.
Poniedziałek 2009-07-20

Piotr Złoty

Redaktor GAZEO.pl
Szczerze mówiąc nie spotkałem się z silnikiem 8 zaworowym montowanym w Kia Sportage. Natomiast jeżeli chodzi o instalację to polecałbym instalację IV generacji (sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej) z uwagi na wyeliminowanie ryzyka cofnięcia płomienia (tzw. "strzału"), który mógłby uszkodzić układ pomiarowy (przepływomierz) lub elementy układu dolotowego. Są to drogie elementy więc lepiej dołożyć do lepszej instalacji niż później dokładać do części.
Poniedziałek 2009-07-20