Skoro Audi i Seata mamy omówione, nic już w Grupie VW nie powinno nas zaskoczyć. A jednak może, bo w Volkswagenach i Skodach montuje się – przynajmniej częściowo – inne silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Zapraszamy na przegląd!
Gdyby nie pieniądze Volkswagena, Audi być może nie byłoby dziś marką kategorii premium, a Seat i Skoda w ogóle by nie istniały, chyba że jako lokalne fabryki innych producentów. Dlatego tak naprawdę to wolfsburski matecznik jest głównym aktorem w spektaklu, którego akty nazywają się FSI, TSI i TFSI. I choć firma odtrąbiła koniec downsizingu i dotychczasowe silniki 1,4 zastępuje nowymi o pojemności 1,5 l, nie rezygnuje z bezpośredniego wtrysku benzyny, a więc jeszcze długo będziemy mieli o czym pisać.
Do przeczytania pozostało: 82% tekstu
Wybrane treści na gazeo.pl, tak jak ten artykuł, są dostępne dla zarejestrowanych Czytelników, którzy wykupili dostęp.
Gazeo.pl to sprawdzone informacje, porady, testy, relacje z targów i bogate kompendium wiedzy o LPG.
Planujesz montaż instalacji LPG? Poznaj dokładnie producentów, najnowsze rozwiązania techniczne i dostępne na rynku instalacje. Zobacz co warto zamontować.
Masz instalację? Lubisz wiedzieć? Bądź na bieżąco z nowościami, przepisami i poradami.
Gazeo.pl - konkretnie o autogazie!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl