100% osób poleca tę markę
Opinie: 38 4,74
Bardzo dobry 87%
Dobry 8%
Średni 0%
Zły 3%
Bardzo zły 3%
5
Samochód: Skoda Superb
Super, bardzo duża oszczędność z instalacją, nie mam problemów
5
Samochód: Skoda Fabia
Super, nie szarpie, nie ma spadków mocy
5
Samochód: Skoda Rapid
Ponieważ jest to silnik bezpośredni, zużywa też benzynę od 1 litra do półtora litra według moich obliczeń, ale za to dużo mniej gazu niż w poprzedniej Skodzie 1600 benzyna z gazem. Samochód z instalacją jak wół roboczy, w zasadzie można nie wiedzieć o istnieniu instalacji Lovato, po prostu jeździ na razie bez problemów.
5
Samochód: Skoda Fabia
Nie czuje żadnej różnicy więc powiedziałbym, że dobrze
4
Samochód: Skoda Octavia
Jazda o wiele bardziej ekonomiczna
5
Samochód: Skoda Citigo
Super, różnicy między benzyną a LPG nie ma, auto nadal bezawaryjne
5
Samochód: Skoda Scala
Nie czuje żadnej różnicy przy jeżdzeniu na gazie a na benzynie, nie szarpie wszystko jest ok
5
Samochód: Skoda Octavia
Jeździ jak złoto, praktycznie bezobsługowy, jedyne co to jak w każdym aucie olej i przeglądy
2
Samochód: Skoda Fabia
W moim przypadku samochód na gazie pracuje gorzej.
5
Samochód: Skoda Roomster
Nie skacze , nie wywala czeka ,pracuje równo bez zarzutów
5
Samochód: Skoda Felicia
Nie zagazowanie tego pojazdu jest grzechem, ten samochód został stworzony pod prace na LPG
4
Samochód: Skoda Octavia
.
5
Samochód: Skoda Roomster
Chodzi tak samo jak na benzynie , nawet powiedział bym że lepiej
5
Samochód: Skoda Octavia
Nie odczuwam różnicy w jeździe na gazie czy na benzynie. Do tej pory nie zaobserwowałem żadnych błędów silnikowych co wskazuje, że instalacja LPG dobrze współpracuje z silnikiem.
1
Samochód: Skoda Octavia
Ogoonie auto jezdzi,ale nie jest to tak jak powinno być.
5
Samochód: Skoda Octavia
Montaż bez problemów. Nie widać żadnej różnicy między benzyną a gazem. Szczególnie dobrze auto sprawuje się w trasie.
5
Samochód: Skoda Octavia
Bardzo sympatyczny w konfiguracji system, łatwa kalibracja ponoć i bardzo dużo możliwości dla instalatora. Brak konieczności napraw z mojej strony.
5
Samochód: Skoda Superb
Brak spadku mocy, żadnych problemów z instalacją. Rewelacja
5
Samochód: Skoda Octavia
Skoda Octavia 2.0 8v 115KM. Rewelacja, nie ma żadnej różnicy czy jadę na gazie czy benzynie poza portfelem. Poprzednie auto też gazowalem u nich i 170tys bez awarii i bez problemu (Octavia 1.8 125 km). Świetnie ukryta instalacja.
5
Samochód: Skoda Fabia
Skoda fabia 1.2 12v na gazie zrobiłem 100000 km. Stag 5 jazda bez problemów jak się odpowiednio dba, czyli dobry olej wymiana świec. Czyli jak dbasz tak masz.
5
Samochód: Skoda Superb
Plynna zmiana z benzyny na gaz i odwrotnie. Bardzo małe spalanie. Cicha praca wtryskiwaczy. Wszystko na 5 +. Polecam niezdecydowanym.
5
Samochód: Skoda Superb
jezdze czwarty rok , ponad 100 tys. przebiegu , piec wizyt w w7w warsztacie i zero problemow !
5
Samochód: Skoda Octavia
Auto świetnie pracuje z instalacją, bezproblemowo, tanio, dużo dużo mniej pieniędzy puszczam przez rurę dzięki Landi Renzo
5
Samochód: Skoda Octavia
Auto mimo małej mocy, pracuje dobrze na gazie, jezdzi sie przyjemnie i tanio! Silnik 1,6 MPI nie jest oszczedny, ale dzięki lpg jest dobrze
5
Samochód: Skoda Octavia
Instalacja LPG Tech sprawuje się perfekcyjnie. Bezawaryjna, spalanie na poziomie 7,5l średnio. Nic innego tylko polecać
4
Samochód: Skoda Fabia
Ogólnie instalacja dobra, tylko raz miałem z nią problem: nie chciała przełączyć się na gaz. Jednak po kilku próbach gaszenia i zapalania, udało się. Ma dosyć głośne wtrysk. Jeśli komuś nie przeszkadza cykanie cykad, to OK:)
5
Samochód: Skoda Octavia
Rewelacyjnie żadnych uwag. Nie mam żadnych uwag do instalacji . Nie pobiera grama oleju .
5
Samochód: Skoda Octavia
Instalacja - jestem zadowolony, spalanie od10-12l/ na 100km lpg.
Raz do roku wymiana filtrów, regulacja i jazda.
5
Samochód: Skoda Octavia
Skoda Octavia RS II 2.0 TFSI 200 KM jak na taki silnik to instalacja spisuje się świetnie, tylko trzeba systematycznie serwisować, ważne jest to aby wymieniać na bieżąco filtry.
5
Samochód: Skoda Fabia
Na gazie idzie lepiej niż na benzynie, szybko się przełącza. Ogólne super.
5
Samochód: Skoda Octavia
Warsztat polecił mi znajomy Byłam w szoku jak odbierałam z Chłopakiem samochód. Pan Jakub wydając nam moją skodę dołączył do zestawu dokumentów wydrukowane zdjęcie kolektora na tle mojego auteczka. Nie wiem czy to dobrze ale mój chłopak mówi że tak. Oraz listę usterek jakie należy jeszcze usunąć. Polecam wszystkim firmę CRAB
5
Samochód: Skoda Octavia
Moim zdaniem spisuje sie rewelacyjnie. Juz odczuwam roznice w kieszeni...
5
Samochód: Skoda Octavia
Najlepsze sa stare jednostki vw i opla, pancerne i dobrze znosza instalacje, posiadam juz 5-ty samochód z gazem tych dwóch marek i kazda chodzi bez zarzutu. Na pewno polskie instalacje sa jednymi z lepszych
5
Samochód: Skoda Roomster
Skoda Roomster z silnikiem 1.2 htp może nie jest demonem osiągów, ale z instalacją gazową dobrze się spisuje.
5
Samochód: Skoda Fabia
Uważam że powinni gazować seryjnie auta . Silnik bardzo mocny i na prawdę wytrzymały , spalanie na poziomie 9 litrów !
5
Samochód: Skoda Octavia
Sama instalacja stosunkowo wydaję się bardzo prosta , silnik dość dynamiczny nie czuć żadnej różnicy między Gazem a benzyną . Myślę że długo posłuży !
5
Samochód: Skoda Octavia
Instalacja pokonała ponad 50 tyś km i ma się świetnie myślę przejechać 200 tyś
Skoda - czeska marka i producent samochodów. Historia marki rozpoczyna się w 1859 r. kiedy w Pilźnie została założona mała fabryka maszyn. Głównym inżynierem był w niej Emil Skoda, który w 1869 r. przejął zakład i zaczął go rozwijać. W 1900 r. (po śmierci Skody) firma była jedną z największych w Austro-Węgrzech. W 1923 r. podpisano umowę z firmą Hispano-Suiza, a w 1924 r. bramy zakładów opuścił pierwszy licencyjny samochód.
Z kolei 18 grudnia 1895 r. w miejscowości Mlada Bolaslav zaczęła działać firma Laurin & Klement założona przez Vaclava Laurina i Vaclava Klementa. W 1898 r. wyprodukowała pierwszy motocykl, a w 1901 opracowała pierwszy prototyp samochodu, który wszedł do produkcji w 1905 r. W latach 20 firma zaczęła szukać partnera, co w 1925 r. doprowadziło do fuzji z zakładami Skody. W 1926 r. zakłady w Mlada Boleslav opuścił pierwszy pojazd marki Skoda.
Obecnie Skoda jest marką samochodów należącą do koncernu Volkswagen AG.
W gamie silnikowej współczesnych samochodów marki Skoda dominują silniki z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które zaczęły się upowszechniać z wprowadzeniem 2 wersji Superba w 2008 r. (nie był on już oferowany z silnikami z pośrednim wtryskiem benzyny) i stopniowo wchodziły do mniejszych modeli, np. 3 wersji Octavii w 2012 r. W tym samym roku silniki z bezpośrednim wtryskiem pojawiły się w Rapidzie, a od 2014 w Fabii. Są one jednak stosowane także w innych markach samochodów koncernu Volskwagen AG i w związku z tym zostały opracowane pod kątem zasilania LPG przez wielu producentów instalacji gazowych. Pozostałe w ofercie i wcześniej oferowane silniki z pośrednim wtryskiem benzyny są wyposażone w hydrauliczne kompensatory luzów zaworowych, dzięki czemu nie wymagają stosowania lubryfikacji przy zasilaniu LPG. Obecnie jedynym silnikiem z pośrednim wtryskiem pozostaje jednostka napędowa 1.0 MPI stosowana w Citigo i Fabii.
Zawory tankowania LPG w Skodach bez problemu mieszczą się pod klapkami wlewów benzyny. Są to z reguły zawory przedłużane wymagające wkręcania złączki przy tankowaniu.
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl