Najtańszy Adam na najtańsze paliwo kosztuje 54800 zł. Absolutnie podstawowa wersja tego auta kosztuje 42900 zł, ale model napędzany gazem ma 87-konny silnik o pojemności 1,4 l, a „otwieracz” cennika 1,2-litrową jednostkę o mocy zaledwie 70 KM. Mały Opel w wersji 1,4 kosztuje już 49800 zł, a doposażony w układ start/stop – 51000 zł. Oznacza to, że za instalację gazową dopłaca się 3800-5000 zł. To może nie wygląda jak okazja życia, ale i tak warto wziąć pod uwagę zakup Adam właśnie w odmianie LPG. Dlaczego?
Z kilku powodów. Po pierwsze, za wspomnianą kwotę otrzymuje się system zasilania autogazem skrojony na miarę tego konkretnego modelu, z dedykowanym zbiornikiem umieszczonym pod podwoziem oraz wzmocnione zawory i gniazda zaworowe. Po drugie, w porównaniu z bezpośrednimi konkurentami Adam jest bajecznie, wręcz nieprzyzwoicie tani – Citroën DS3 startuje z poziomu 59950 zł za model 1,2 VTi (82 KM), Audi żąda za A1 1,2 TFSI (86 KM) co najmniej 69200 zł, zaś 75-konne Mini One kosztuje aż 71400 zł. Adam LPG jawi się więc jako auto z wyprzedaży, w dodatku jeżdżące za pół ceny. Samochód skazany na sukces? Zdziwilibyśmy się, gdyby było inaczej!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl