Sterownik AG Czech dysponuje możliwością stałego podłączenia do układu diagnostyki pokładowej (OBD), dzięki czemu korzysta z korekt układu benzynowego przy optymalnym dobieraniu składu mieszanki.
W ten sposób zapewniona zostaje odpowiednia ilość podawanego do cylindrów LPG, bez ryzyka pracy na zbyt ubogiej lub zbyt bogatej mieszance paliwowo-powietrznej.
To pozwala także na działanie na zasadzie plug & drive - po podłączeniu wystarczy krótka adaptacja, a dokładne dostrojenie następuje już w czasie jazdy, na podstawie danych pobieranych w czasie rzeczywistym z OBD.
Jak zapewnia producent, problemy z zapalającą się kontrolką check engine mają stać się znane wyłącznie z opowiadań starszych użytkowników.
Ciekawym dodatkiem w programie do kalibracji systemu AG Czech jest opcja monitorowania poprawności działania poszczególnych części instalacji - nie tylko wtryskiwaczy czy cewek, ale nawet przełącznika gaz-benzyna zamontowanego w kabinie.
Najbardziej interesująca jest jednak możliwość uruchamiania silnika od razu na gazie zawsze wtedy, gdy osiągnięte zostaną wymagane parametry pracy (przede wszystkim temperatura cieczy chłodzącej).
Po rozruchu rozgrzanego silnika stała czasowa wynosi 0 s, co oszczędza benzynę z reguły niezbędną w pierwszej fazie pracy jednostki napędowej.
Sterowniki AG Czech dostępne są w minikitach montażowych, skompletowane z reduktorami i listwami wtryskowymi produkcji włoskiego OMVL lub wtryskiwaczami firmy HL Propan.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl