Właściciel firmy ma kierunkowe wykształcenie oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy w przedsiębiorstwie motoryzacyjnym. Absolwent Politechniki Lubelskiej, magister inżynier mechanik specjalności Samochody i Ciągniki, ukończył także Podyplomowe Studia Menedżerskie Master of Business Administration prowadzone przez Lubelską Szkołę Biznesu oraz University of Central Lancashire w Preston w Anglii, otrzymując tytuł MBA.
W latach 1996 do 2001 pracował w Daewoo Motor Polska w Lublinie na stanowisku technologa nowych uruchomień, wdrażając do produkcji samochód Honker. Tam zdobył doświadczenie w zakresie funkcjonowania komórki badań i rozwoju, które obecnie wykorzystuje w prowadzeniu własnej firmy.
Tania produkcja nieskomplikowanych technologicznie części, prędzej czy później, przestanie być modelem sukcesu w Polsce, gdyż w innych krajach rozwija się produkcja konkurencyjna. Polskie firmy obok przewagi koszów muszą rozwijać swoje kompetencje technologiczne, innowacyjne, procesowe i umiejętności kooperacji. Coraz częściej zauważana jest konieczność prowadzenia badań rozwojowych, wprowadzania innowacji produkcji, zapewnienia długoterminowej jakości oraz sprostania organizacyjnym i technicznym wyzwaniom.
Wtryskiwacze gazowe są powszechnie stosowanymi elementami układów zasilania silników spalinowych paliwami gazowymi (LPG, CNG czy wodorem). Ich zadaniem jest precyzyjne odmierzanie i dostarczanie dawki paliwa do układu dolotowego jednostki napędowej.
W praktyce występuje szereg podstawowych problemów związanych z pracą wtryskiwaczy gazu, które skutkują nieprecyzyjnym odmierzaniem ilości paliwa gazowego dostarczanego do silnika spalinowego, a tym samym niemożnością uzyskania odpowiedniego składu mieszanki paliwowo-powietrznej, nieprawidłowym przebiegiem procesu spalania i zwiększoną ilości niepożądanych związków toksycznych w spalinach.
Problemy te wynikają z szeregu wad produkowanych wtryskiwaczy LPG. Najważniejszymi z nich są:
Skutkuje to nierównomierną ilością gazu podawaną do cylindrów silnika, powodującą ich niedostosowanie do obecnych norm dopuszczalnej toksyczności spalin.
Na przykładzie produkowanego przez firmę wtryskiwacza WGs widać jak wiele problemów zostało rozwiązanych. Na jak wiele ich cech należy zwrócić uwagę i dokładnie je przebadać oraz ile elementów można jeszcze poprawić i udoskonalić.
Ciągłe ulepszanie produktu wymaga nieustających prac projektowych i konstrukcyjnych, budowania prototypów, badania efektów wprowadzanych zmian. Stała praca nad utrzymaniem jakości oraz nad permanentnym udoskonalaniem produktu mającym na celu spełnić w jak największym stopniu oczekiwania klientów byłaby niemożliwa bez odpowiedniego zaplecza badawczego.
Utworzone w firmie BD PLUS ”Laboratorium badawcze” umożliwia:
Najważniejszym elementem wyposażenia laboratorium jest specjalistyczne stanowisko badawcze wykonane na specjalne zamówienie wg opracowanych w firmie BD PLUS wytycznych.
wczytywanie wyników...
Cena: 76.00 zł
Cena: 71.59 zł
Cena: 82.80 zł
Cena: 76.71 zł
Cena: 80.79 zł
Cena: 90.00 zł
Cena: 95.11 zł
Cena: 108.00 zł
Cena: 70.40 zł
Cena: 80.84 zł
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl