Nie podając konkretnych wymiarów, producent zachwala nowy parownik jako lekki i bardzo mały. Ma to jednak nie przeszkadzać CPR-owi w wydajnej pracy z jednostkami napędowymi o mocy do 163 KM (120 kW), a więc wygląda na to, że będzie można zastosować go w bardzo dużej liczbie samochodów, niekoniecznie tylko klasy kompaktowej.
Niewielkie rozmiary nie umniejszają także funkcjonalności reduktora, ponieważ w jego obudowie zintegrowano wszystkie niezbędne peryferia, takie jak: elektrozawór, czujniki ciśnienia gazu i temperatury wody oraz filtr fazy ciekłej gazu. Urządzenie gwarantuje efektywność w zakresie od -20 do 120° C, a więc jedynie najsroższe zimy mogą sprawiać mu jakiekolwiek problemy.
CPR pojawi się na rynku już niedługo, prawdopodobnie tuż po zakończeniu trwającej procedury patentowej i dokończeniu ostatnich szczegółowych testów. W ofercie znajdzie się także w podobny sposób „zminiaturyzowany” model przeznaczony do adaptowania samochodów na zasilanie sprężonym gazem ziemnym.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl