Rapid bazuje na modelu ESGI 2 Black, charakteryzującym się współpracą z diagnostyką pokładową pojazdu i obsługą silników spełniających normę Euro 5. „Młodszy brat” ma zunifikowaną wiązkę przewodów (jedno gniazdo 24-pinowe) oraz zintegrowany czujnik ciśnienia i gniazdo interfejsu. To skraca i upraszcza proces adaptacji, bowiem zamiast montować w komorze silnika dodatkowe urządzenia i prowadzić przewody, wystarczy podłączyć się do króćców w obudowie lub bezpośrednio podpiąć interfejs.
Producent zapewnia, że pod względem funkcjonalnym Rapid nie odstaje od wersji Black i nie stanowi jego uboższej wersji. Uproszczony został jedynie proces montażu, ponieważ zestawy zawierają mniej elementów. Konwersja zajmuje mniej czasu, mniej miejsca i mniej kosztuje. Słowem: same zalety! Jak na nową propozycję Eko Almy reagują klienci? Sprzedaż już ruszyła, a pierwsze pozytywne sygnały już spływają z rynku. Tymczasem życzymy nowicjuszowi (produktowi, nie producentowi) powodzenia!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl