Jedną z ciekawszych funkcji jest wyeliminowanie niekorzystnego zjawiska występującego w okresie obniżonych temperatur otoczenia jakim jest „klejenie” wtryskiwaczy gazowych. Z problemem tym skutecznie poradzono sobie wydłużając w okresie rozgrzewania silnika czas wtrysku gazu.
Ciekawą opcją jest także system DNK (Dwie Niezależne Korekty). Jest on dostępny w sterownikach Progas-6, TGstream-4 i TGstream-6. Mapa układu zasilania gazem jest korygowana w czasie rzeczywistym w stosunku do benzynowej. Zgodnie z deklaracjami producenta system taki jest znacznie szybszy niż oferowane przez inne firmy sterowniki korzystające z korekt układu EOBD.
Ponadto sterowniki Tamona oferują płynne przełączanie silnika z zasilania benzyną na gaz (wtryskiwacz po wtryskiwaczu), rejestrują czas pracy silnika na gazie i na benzynie oraz umożliwiają współpracę z precyzyjnym wskaźnikiem poziomu gazu w zbiorniku.
wczytywanie wyników...
Cena: 351.27 zł
Cena: 576.00 zł
Cena: 594.00 zł
Cena: 1431.82 zł
Cena: 1420.45 zł
Cena: 1829.55 zł
Cena: 1585.22 zł
Cena: 2250.00 zł
Cena: 613.64 zł
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl