Jak obiecuje producent, nowy system wyposażono w inteligentny układ autokalibracji, który wystarcza do poprawnego automatycznego ustawienia ok. 95% samochodów bez konieczności wprowadzania korekt ręcznych.
Poza tym, Multi współpracuje z układami diagnostyki pokładowej OBD II i EOBD - nie tylko poprzez magistralę CAN - umożliwiając odczyt parametrów i kodów błędów oraz kasowanie tych ostatnich.
Te umiejętności nie wyróżniają zanadto litewskiego produktu na tle konkurencji, jednak Multi ma więcej atutów, w tym całkowicie unikalne.
„Zawiaduje” także rozgrzewaniem listwy przed przełączeniem z benzyny na gaz, co minimalizuje zjawisko zaklejania wtryskiwaczy LPG frakcjami olejowymi w niskich temperaturach otoczenia (więcej o eksploatacji wtryskiwaczy gazowych w artykule Co wpływa na trwałość wtryskiwaczy gazowych?).
Emulacja wtryskiwaczy benzynowych odbywa się z użyciem nowej strategii (bez wykorzystania przekaźników), co ma poprawiać płynność przełączania z paliwa bazowego na gazowe.
Gwoździem programu jest jednak umiejętność sterowania dozownikiem lubryfikatora bez konieczności montażu pod maską osobnej centralki.
Wystarczy tylko „bidon” w komorze silnika i podłączenie do ECU gazowego, który zajmie się resztą. Oby ten as w rękawie Multi nie okazał się blefem.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl