Co wytrwalsi kierowcy, którzy chcą, by ich przełączniki kabinowe dokładnie pokazywały za pomocą diod, ile jeszcze paliwa pozostało do następnego tankowania, przyjeżdżają do warsztatu po montażu po kilka razy. Nieszczęśni montażyści „gimnastykują się”, próbując precyzyjnie ustawić wskazanie. Często bez powodzenia, co skutkuje tym, że kierowcy ignorują wyświetlacz (który np. sugeruje, że zbiornik nigdy nie jest pełny, albo podejrzanie szybko sygnalizuje rezerwę) i jeżdżą według wskazań licznika dziennego przebiegu, bo wiedzą, po ilu kilometrach zabraknie LPG. A gdyby tak wreszcie czujnik wskazania stał się wiarygodnym źródłem informacji? Szczęście może być blisko!
CPP (czyli Czujnik Poziomu Paliwa), według producenta, niezależnie od położenia względem wielozaworu pokazuje faktyczny stan napełnienia zbiornika. Koniec z regulacją strzałki i ustalaniem położenia pływaka. Czujnik nowego typu samoczynnie określa pozycję pływaka i za pośrednictwem przewodu wysyła informację do centralki zamontowanej na desce rozdzielczej. Staje się ona tym samym nie miniaturowym komputerem samym w sobie, ale jedynie wyświetlaczem danych z sensora halotronowego zamontowanego na zbiorniku. Taki system zdaje ponoć egzamin bezbłędnie. Niby nic, ale skoro już mamy wskaźnik diodowy, to niech działa należycie, prawda?
Zobacz stronę producenta:
APPwczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl