Choć staramy się być na bieżąco i nie przepuszczamy żadnej okazji, żeby dowiedzieć się czegoś nowego na temat branży LPG na świecie, musimy przyznać, że o firmie Vikars dotąd nie słyszeliśmy, choć istnieje ona od 1999 r. W pierwszym odruchu chcieliśmy zaprezentować oferowany przez Turków system sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej, ale że nazywa się Smart, jak znany skądinąd podobny produkt Lovato (choć poza nazwą obydwa nie mają ze sobą nic wspólnego), postawiliśmy jednak na reduktor.
Korpus i pokrywy „dziewięćsetszesnastki” to odlewy aluminiowe, co zapewnia konstrukcji solidność, ale i podnosi masę, która wynosi nieco ponad kilogram. Jak na sam reduktor, to niemało, choć oczywiście na rozkład masy w samochodzie wpływu mieć nie będzie. Wejście gazu może mieć średnicę 6 lub 8 mm, wyjście rozprężonego już paliwa ma 12 mm. Średnica węża podciśnienia to 4,5 mm. Reduktor charakteryzuje się pokaźnym zakresem wydajności – według producenta można go używać do silników o mocach od 100 do 190 kW (136-258 KM). Nie spodziewamy się, by produkt firmy Vikars zrobił u nas karierę, ale w ramach ciekawostki nie zawadzi.
Zobacz stronę producenta:
Lovatowczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl