Wreszcie się ruszyło! Dopiero co pisaliśmy, że Fiat zamierza wprowadzić na rynek hiszpański Pandę, Grande Punto i Bravo na autogaz, a tu niemal od razu pojawia się wiadomość o kolejnej marce. LPG pasuje do wizerunku Dacii - przecież to samochody dla oszczędnych, a więc adaptacja Logana i Sandero na zasilanie alternatywnym, niedrogim paliwem narzucało się samo.
Każdy aktualnie oferowany model można będzie wkrótce kupić z fabrycznym systemem gazowym, przy czym w Sandero i Loganie sedan pracować będzie silnik 1,4 o mocy 75 KM, a w Loganie MCV (kombivan) 90-konna jednostka 1,6. Producent obiecuje emisję CO2 niższą o nawet 12%, mniej tlenków azotu i cząstek stałych, dostępność LPG (ponad 30 tys. stacji w całej Europie) oraz cichszą o 60% od diesla pracę.
Właśnie, obiecuje... tylko komu? O pojawieniu się tych interesujących modeli na polskim rynku na razie nic nie wiemy, ale biorąc pod uwagę jego wielkość i potencjał możemy przypuszczać, że Dacia nas zauważy. W tych trudnych czasach grzechem byłoby zlekceważyć dwumilionową rzeszę potencjalnych klientów, więc kto wie...
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl