Dlaczego „prawie”? Otóż dlatego, że hybrydowy zespół napędowy pozostaje w fazie rozwoju – wszak auto wyjedzie na ulice dopiero wiosną 2018 r. Wiadomo tylko tyle, że auto ma być wyjątkowo oszczędne (oczywiście dzięki zastosowaniu LPG zamiast benzyny po spalinowej stronie mocy), a działanie gazowo-elektrycznego tandemu zoptymalizowane pod kątem specyficznych wymagań służby w roli taksówki. Konstruktorzy położyli również nacisk na trwałość podzespołów, by auta zachowywały niezawodność przez długi czas i wiele kilometrów intensywnej eksploatacji. Czyli coś jednak wiadomo...
Wysokie nadwozie z nisko położonym progiem wejściowym ma uosabiać japońską gościnność (co widać po szeroko otwieranych przesuwanych drzwiach), a przy tym umożliwiać podróżowanie pasażerom na wózkach inwalidzkich. Tych zaś w Kraju Kwitnącej Wiśni przybywa, ponieważ społeczeństwo w szybkim tempie się starzeje. Układ jezdny opracowano z kolei w taki sposób, by zapewnić nowej taksówce jak najlepszą zwrotność w warunkach jazdy miejskiej. Zadbano również o komfort kierowcy i pasażerów – zestrojenie zawieszenia JPN Taxi ma sprawiać, że spokoju jadących nie będą zakłócać nieprzyjemne wstrząsy. Czekamy na szczegóły techniczne, którymi jak najszybciej podzielimy się z naszymi czytelnikami.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl