Bardolini jest sprzedawany w formie zestawu (tzw. kompletny „przód”, bez zbiornika i przewodów miedzianych), w skład którego wchodzą: sterownik, reduktor, listwa wtryskiwaczy (od 3 do 8), okablowanie, czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym (MAP sensor), dysze, elektrozawór, przełącznik kabinowy, filtr, węże i komplet pomniejszych akcesoriów. Dołączane jest także oprogramowanie, pomocne podczas kalibracji układu.
Jak podkreśla producent, szczególny nacisk podczas tworzenia systemu położono na jakość materiałów oraz prostotę montażu.
Powstała instalacja, która - zdaniem BSM - dokładnie naśladuje pracę układu benzynowego i pozwala po adaptacji na LPG spełniać te same normy emisji spalin, którym samochód był w stanie sprostać wcześniej. Co ciekawe, silniki o mocy do 320 KM obsługiwane są przez pojedynczy reduktor.
Dynamiczny rozwój bułgarskich instalacji gazowych pokazuje bardzo dobitnie, że są jeszcze rynki „spragnione” LPG i nowoczesnych systemów zasilania tym paliwem. Jesteśmy przekonani, że przed autogazem w Polsce, Europie i na całym świecie jeszcze wiele spektakularnych sukcesów. Kibicujemy z pierwszego rzędu!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl