Pojedynczy wtryskiwacz Rail IG 4 Dakota jest oferowany w dwóch wersjach OEM i After market.
Różnią się one zastosowaniem innego materiału na korpus. Wersja OEM ma korpus wykonany ze stopów aluminium, natomiast wersja After market ma korpus mosiężny.
Kolejna różnica to sposób zasilania. Wersja OEM jest zasilana z szyny paliwowej (common rail).
Wtryskiwacze w tej wersji są osadzane bezpośrednio w gniazdach wykonanych w kanałach dolotowych kolektora.
Wersja After market jest zasilana przewodem gumowym (wężem gazowym). Do kanałów dolotowych paliwo gazowe jest podawane za pośrednictwem kalibrowanych dysz, do których przedostaje się ono z wtryskiwaczy za pomocą wężyków.
Oba rodzaje wtryskiwaczy Rail IG 4 Dakota, zarówno OEM jak i After market dostosowane do pracy na LPG występują w dwóch wersjach wydajności :
Wtryskiwacze Rail IG 4 Dakota OEM i After market dostosowane do pracy na CNG występują także w dwóch wersjach wydajności:
Wtryskiwacze Rail IG 4 Dakota OEM są dostępne także w wersji zasilanej napięciem 24 V.
Przelicz opłacalność instalacji LPG w swoim aucie w Kalkulatorze gazeo.pl
Opłaca się? Zamów wycenę na stronie Wycena instalacji LPG gazeo.pl
Masz już instalację? Szukasz materiałów eksploatacyjnych lub części? Zamów je w nagaz24.pl
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl