Przyszłość silników spalinowych wydaje się należeć do (i zależeć od) dalszego rozwoju i stopniowego wdrażania technologii bezpośredniego wtrysku paliwa. A skoro tak, również w branży LPG potrzebne będą odpowiednie rozwiązania z tej dziedziny. Na szczęście już teraz sporo się dzieje, również na naszym „podwórku”.
fot. gazeo.pl
Sterownik KME Diego DINajnowszy produkt firmy KME, przypominający (przynajmniej pod względem nazwy i kształtu obudowy) znany sterownik Diego, przechodzi ostatnie próby w warunkach drogowych oraz testy laboratoryjne (np. badania emisji) przed wprowadzeniem na rynek. Pod znajomo wyglądającą powłoką, zwracającą uwagę swoim jaskrawym zielonym kolorem, ukryto zupełnie nową platformę elektroniczną ze zintegrowanym adapterem OBD. Całość zamontowano dotąd w kilkunastu eksperymentalnych samochodach, w tym prezentowanej podczas LPG & CNG Show 2010 Skodzie Octavii 1,4 TSI.
Ze względu na konieczność ochrony umieszczonych w komorach spalania wtryskiwaczy benzynowych przed przegrzaniem i niebezpiecznym wzrostem ciśnienia, strategia działania nowego Diego zakłada realizowanie biegu jałowego w całości na paliwie bazowym. Ponieważ jednak nawet to nie wystarczy do utrzymania prawidłowej temperatury dozowników „bezoł
Do przeczytania pozostało: -24% tekstu
Wybrane treści na gazeo.pl, tak jak ten artykuł, są dostępne dla zarejestrowanych Czytelników, którzy wykupili dostęp.
Gazeo.pl to sprawdzone informacje, porady, testy, relacje z targów i bogate kompendium wiedzy o LPG.
Planujesz montaż instalacji LPG? Poznaj dokładnie producentów, najnowsze rozwiązania techniczne i dostępne na rynku instalacje. Zobacz co warto zamontować.
Masz instalację? Lubisz wiedzieć? Bądź na bieżąco z nowościami, przepisami i poradami.
Gazeo.pl - konkretnie o autogazie!