Po wycofaniu z oferty systemów DLM (Prins Direct LiquiMax 2.0 i Prins Direct LiquiMax 3.0), które były bezpośrednimi wtryskami ciekłego LPG przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe, lista aplikacji Prinsa wcale się nie skróciła. Opracowania w oparciu o DLM zostały zastąpione przez aplikacje wykorzystujące systemy Prins VSI 2.0-DI i Prins VSI 3-DI.
W ostatnim czasie do listy aut z silnikami z bezpośrednim wtryskiem benzyny, które zostały opracowane pod kątem zasilania LPG przez firmę Prins dopisano kolejne 44 tego rodzaju pojazdy.
Prins Autogassystemen sukcesywnie opracowuje coraz większą liczbę samochodów wyposażonych w jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem. Są wśród nich różne auta: popularne i mniej popularne, które Prins chce mieć w swojej ofercie, osobowe oraz użytkowe.
Wśród nowo opracowanych samochodów z silnikami z wtryskiem bezpośrednim są pojazdy z różnych roczników i wcale nie są to tylko auta najnowsze. Jednym słowem jest to pełny przekrój pojazdów użytkowanych na drogach.
Wśród nowo opracowywanych siników dominują jednostki napędowe których użytkownicy są zainteresowani ich konwersją na zasilanie LPG. Są to zatem auta dość popularne czyli takie, których konwersja na zasilanie LPG jest często tematem zapytań kierowanych do firmy Prins.
Nie są to auta popularne tylko na rynku holenderskim. Centrala Prins współpracuje w materii opracowywania nowych aut z bezpośrednim wtryskiem także z krajowymi oddziałami firmy, uzupełniając w ten sposób swoją wiedzę na temat zapotrzebowania w tym zakresie w poszczególnych krajach.
Marka | Model | Kod silnika | Data od | Data do | Moc | Pojemność | Nr zestawu |
OPEL | ADAM | B 10 XFL | VII-14 | XI-18 | 66 kW (90 PS) | 1.0 | 338/121031 |
OPEL | ADAM | D 10 XFL | VII-14 | XI-18 | 66 kW (90 PS) | 1.0 | 338/121031 |
OPEL | ADAM | B 10 XFT | VII-14 | XI-18 | 85 kW (115 PS) | 1.0 | 338/121031 |
OPEL | ADAM | D 10 XFT | VII-14 | XI-18 | 85 kW (115 PS) | 1.0 | 338/121031 |
OPEL | CORSA E | B 10 XFL | IX-14 | 66 kW (90 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | CORSA E | D 10 XFL | IX-14 | 66 kW (90 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | CORSA E | B 10 XFT | IX-14 | 85 kW (115 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | CORSA E | D 10 XFT | IX-14 | 85 kW (115 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | ASTRA K | B 10 XFL | VI-15 | 77 kW (105 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | ASTRA K | D 10 XFL | VI-15 | 77 kW (105 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | ASTRA K Sports Tourer | B 10 XFL | XI-15 | 77 kW (105 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | ASTRA K Sports Tourer | D 10 XFL | XI-15 | 77 kW (105 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | ASTRA K | D 10 XFL | VI-18 | 66 kW (90 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
OPEL | ASTRA K Sports Tourer | D 10 XFL | VI-18 | 66 kW (90 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
VOLVO | XC60 II | B 420 T2 | I-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | XC60 II | B 420 T2 | I-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | XC90 II | B 420 T2 | I-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | S90 II | B 420 T2 | III-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | V90 II Kombi | B 420 T2 | III-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | V90 II Cross Country | B 420 T2 | III-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | V60 II | B 420 T2 | III-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | V60 II | B 420 T2 | III-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | XC40 | B 420 T2 | IX-19 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | S60 III | B 420 T2 | III-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | S60 III | B 420 T2 | III-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
OPEL | ASTRA K | D 10 XFL | V-18 | 77 kW (105 PS) | 1.0 | 338/121031 | |
VOLVO | XC90 II | B 420 T2 | I-22 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
VOLVO | V60 II Cross Country | B 420 T2 | I-20 | 184 kW (250 PS) | 2.0 | 367/121009 | |
FORD | TRANSIT COURIER B460 | SFCF | II-14 | 74 kW (100 PS) | 1.0 | 347/121031 | |
FORD | TRANSIT COURIER B460 | SFCF | II-14 | 74 kW (100 PS) | 1.0 | 347/121031 | |
FORD | TOURNEO COURIER B460 | SFCF | II-14 | 74 kW (100 PS) | 1.0 | 347/121031 | |
FORD | FIESTA VII | SFJN | V-17 | 74 kW (101 PS) | 1.0 | 347/121031 | |
MAZDA | CX-9 | PYZ4 | VI-16 | 170 kW (231 PS) | 2.5 | 353/121006 | |
MAZDA | 6 Stufenheck | PYZ4 | III-18 | 170 kW (231 PS) | 2.5 | 353/121006 | |
FORD | FIESTA VII Van | SFJN | IV-19 | 74 kW (101 PS) | 1.0 | 347/121031 | |
FORD | PUMA | B7JA | IX-19 | 92 kW (125 PS) | 1.0 | 347/121017 | |
FORD | PUMA | B7JA | IX-19 | 92 kW (125 PS) | 1.0 | 347/121017 | |
FORD | FIESTA VII | B7JA | XI-19 | 92 kW (125 PS) | 1.0 | 347/121017 | |
FORD | FIESTA VII | B7JA | I-21 | 92 kW (125 PS) | 1.0 | 347/121017 | |
FORD | FIESTA VII | SFJN | IV-18 | 74 kW (101 PS) | 1.0 | 347/121031 | |
FORD | FIESTA VII Van | B7JA | VI-20 | 92 kW (125 PS) | 1.0 | 347/121017 | |
FORD | FIESTA VII | B7JA | VII-20 | 92 kW (125 PS) | 1.0 | 347/121017 | |
MAZDA | CX-9 | PY-VPS | I-17 | 143 kW (194 PS) | 2.5 | 353/121006 |
Jak widać rozpiętość modelowa nowych opracowywań (pod kątem zasilania LPG) samochodów wyposażonych w jednostki napędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny jest bardzo duża i obejmuje swym zakresem wiele ciekawych aut. Niekonicznie są to supersamochody o czym świadczy choćby średnia objętość skokowa silników tych pojazdów na liście firmy Prins.
Przelicz opłacalność instalacji LPG w swoim aucie w Kalkulatorze gazeo.pl
Opłaca się? Zamów wycenę na stronie Wycena instalacji LPG gazeo.pl
Masz już instalację? Zobacz ofertę Prins w nagaz24.pl
Zobacz stronę producenta:
Prinswczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl