Do tej pory Włosi dysponowali parownikiem R-Uno, dzięki któremu można było konwertować jednostki napędowe o mocy 200 KM, a więc i tak już zdecydowaną większość tego, co wprawia w ruch samochody na naszych drogach. Widocznie istnieje zapotrzebowanie na więcej, bowiem firma N.I.G.S. przygotowała nowy wariant, nazwany R-Due i na tyle wydajny, że nadaje się do zmiany zasilania silników nawet 300-konnych. Ponieważ zaś w odwodzie pozostaje zawsze opcja łączenia reduktorów, w wyjątkowo wymagających autach można zamontować dwa egzemplarze, a wtedy hulaj dusza – wszystko można przerobić na zasilanie LPG.
North Italy Gas Systems kieruje większość swojej produkcji na rynki południowej Europy. Poza rodzimą Italią, gazowe komponenty tej marki można znaleźć m. in. w Bułgarii i Grecji. Chętnych do oszczędzania na kosztach paliwa przybywa tam w szybkim tempie, co daje małej wciąż włoskiej firmie perspektywę dynamicznego rozwoju. Sądząc po kierunku, w jakim rozszerza się oferta, często konwertowane są samochody szybkie i mocne, a więc takie, które paliwa za kołnierz nie wylewają. Może warto zatem pomyśleć o nowym sterowniku, który „udźwignąłby” obsługę silników 6- i 8-cylindrowych, a nie tylko popularnych „czwórek”.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl