Funkcjonalność elektronicznego „mózgu” została poszerzona o odczyt wielu dodatkowych parametrów z jednostki benzynowej, takich jak: masa i temperatura przepływającego powietrza, temperatura czynnika chłodzącego, prędkość obrotowa czy nastawy krótko- i długoterminowe. Możliwy jest także odczyt, rejestrowanie i kasowanie błędów zarejestrowanych w diagnostyce pokładowej (za pośrednictwem interfejsu OBD lub bezpośrednie połączenie, tzw. „online”). Dzięki temu Solaris lepiej naśladuje działanie fabrycznego układu paliwowego i łatwiej się z nim komunikuje, przez co różnica między zasilaniem benzynowym a gazowym jeszcze bardziej się zaciera.
Nowe ECU wyposażono w następujące dodatkowe strategie działania: pracę na zimnym silniku i pod pełnym obciążeniem, przyspieszanie, zwalnianie i nakładanie się faz obydwu paliw podczas przełączania. Solaris OBD cechuje wysoka uniwersalność - można za jego pomocą adaptować jednostki napędowe wyposażone w EOBD lub nie (mapę wtrysku LPG można programować z użyciem odczytów OBD lub danych o obciążeniu silnika), o liczbie cylindrów od 3 do 8. Nowością jest funkcja awaryjnego uruchamiania na gazie, aktywowana w serwisie. Silniki konwertowane za pomocą opisywanego urządzenia spełniają, według producenta, normę czystości spalin Euro 4.
wczytywanie wyników...
Cena: 270.00 zł
Cena: 1120.00 zł
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl