Zaostrzanie norm emisji spalin oznacza czasem niestety zakończenie oferowania modeli napędzanych autogazem – silniki z pośrednim wtryskiem benzyny zastępowane są przez jednostki z wtryskiem bezpośrednim, a takie wciąż relatywnie rzadko poddaje się konwersjom, przynajmniej fabrycznym i dedykowanym. Renault szczęśliwie nadal ma w ofercie silniki typu MPI, a więc Clio w dalszym ciągu można będzie kupić z systemem zasilania gazem, tyle że sam układ przeszedł drobny „facelifting”.
Clio Euro 6 otrzymało 48-pinowy sterownik Omegas 3 (marki Landi Renzo, jak wszystkie dedykowane zestawy montażowe do samochodów marki Renault w Polsce). Do tego listwa wtryskowa MED S (oznaczona kolorem pomarańczowym) i emulator poziomu paliwa typu 30S. Zastosowano również inaczej wyprofilowany wspornik listwy wtryskowej, ale na tym zmiany właściwie się kończą – zbiornik Stako o geometrycznej pojemności 45 l pozostał taki sam, jak we wcześniejszej odmianie Euro 5. Bo niby czemu nie? Clio z odświeżoną instalacją LPG życzymy wielu nabywców!
Zobacz stronę producenta:
LandiRenzowczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl