Znany także z innych modeli silnik 1.6 GDI, stosowany w Kii Sportage, w wersji spełniającej wymagania normy Euro6d-Temp, został opracowany pod kątem zasilania LPG dzięki współpracy firm BRC-MTM i Prins Autogassystemen.
Jednostka napędowa o mocy 127 KM została wyposażona w system dodatkowej ochrony zaworów Valve Care firmy Prins. Między innymi dzięki zastosowaniu tego układu Kia Sportage ECO-GPL jest oferowana tak jak inne modele firmy z 7-letnią gwarancją.
Zasięg samochodu na obu paliwach (benzynie i LPG) jest określany na 1200 km, a emisja CO2 wynosi 151 g/km w cyklu łączonym NEDC.
Ta ważna opcja w ofercie Kia Sportage będzie stanowić niewątpliwą przewagę zarówno ze względu na wciąż duży popyt na silniki LPG, zwłaszcza wśród klientów prywatnych, którzy stanowi ponad 7% rynku, jak i na brak konkurentów dla Sportage z zasilaniem bi-fuel. Sportage ECO-GPL w pełni wpisuje się w strategię Kia, której jednym z głównych atutów będzie pełna gama ECO-GPL, odpowiadająca na rosnące zapotrzebowanie alternatywnych napędów wynikających z coraz bardziej rygorystycznych ograniczeń ruchu, szczególnie w dużych miastach.
Giuseppe Bitti, dyrektor generalny Kia Motors Company Italy
Kia Sportage ECO-GPL jest droższa o 2 tys. euro w porównaniu z odpowiednikami benzynowymi w wersjach Business Class i Energy, napędzanymi na jedną oś. Samochód można zamawiać z wyposażeniem dodatkowym dostępnym w gamie 1.6 GDI.
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl