Silnik 1.5 TSI jest jedną z najnowszych konstrukcji koncernu Volkswagena, w której zastosowano szereg rozwiązań mających na celu sprostanie surowym wymaganiom emisyjnym. Są one dość trudne do opanowania w czasie gdy silnik jest zasilany LPG. Firmie KME się to udało. Z jakim skutkiem? Zobaczcie.
fot. VolkswagenRozwiązania zastosowane w silniku 1.5 TSI ACT (opisane szczegółowo w treści artykułu wraz z komentarzami przedstawiciela KME)Silnik 1.5 TSI (150 KM) ACTPrzy okazji jednego z ostatnich wyjazdów (na XVI Spotkanie Branży Paliwowej Polski Rynek LPG) mieliśmy okazję przetestować Skodę Octavię z zasilanym LPG (instalacja KME) silnikiem 1.5 TSI (150 KM) ACT.
Do przeczytania pozostało: 94% tekstu
Wybrane treści na gazeo.pl, tak jak ten artykuł, są dostępne dla zarejestrowanych Czytelników, którzy wykupili dostęp.
Gazeo.pl to sprawdzone informacje, porady, testy, relacje z targów i bogate kompendium wiedzy o LPG.
Planujesz montaż instalacji LPG? Poznaj dokładnie producentów, najnowsze rozwiązania techniczne i dostępne na rynku instalacje. Zobacz co warto zamontować.
Masz instalację? Lubisz wiedzieć? Bądź na bieżąco z nowościami, przepisami i poradami.
Gazeo.pl - konkretnie o autogazie!
wczytywanie wyników...
gazeo.pl to portal o instalacjach LPG. Znajdziesz tutaj informacje o tym, jaka instalacja gazowa w samochodzie jest najlepsza oraz które instalacje LPG można zamontować do aut z silnikami Diesla. Zamieszczamy najnowsze informacje o tendencjach cen LPG na świecie i w Polsce. Publikujemy praktyczne i rzetelne informacje dla wszystkich, dla których instalacje gazowe są codziennością. Dla nas instalacje gazowe to nie tylko praca - autogaz to nasza pasja.
Aby utworzyć konto Warsztatu, należy zgłosić dane firmy: 609-966-101 lub biuro@gazeo.pl